zondag 9 november 2008

Facebookweblogloop te Deinze

Dinsdag ga ik, net als een heleboel andere weblog- en facebooklopers, naar Oost - Vlaanderen voor de halve marathon Deinze-Bellem. Die was eigenlijk niet gepland, maar de massale opkomst webloglopers en een blik op de weegschaal zeggen me dat een duurloopje van 2 uur geen slecht gedacht zou zijn. Vele bekende gezichten weerzien, en ook enkele nieuwe leren kennen, dat is de bedoeling dus. Helaas voor mij is het tempo van de meeste lopers rond de 5 minuten de kilometer gezet... Mmmm ik kan dat maximum 10 km volhouden, en dan zal ik piepedood zijn, vrees ik. En om dan nog meer dan 10 km te moeten "spasmen"... Beter een beetje voorzichtiger starten zeker ? In die ganse bende zal ik wel een tempogenootje vinden. Mijn PR staat op 1.58, maar de voorbereidingen zijn er niet, dus 't zou al heeeeeeel hard moeten waaien om dat te kloppen... We'll see, meedoen en erbij zijn primeert. En na de 17 km van gistermorgen staan er dan intussen mooi weer 21 bij op de teller. Want loopjaar 2009 begint te "nazen"... CU on tuesday !

19 opmerkingen:

Anoniem zei

Wie weet zit er wel een pr in,als de wind uit de goede richting komt word je zo naar Bellem geblazen.We zullen ook van de partij zijn ik en Anita maar wel om te supporteren.veel succes Dinsdag

Anoniem zei

da's 't eigenaardig aan PR's hé; ze komen 't makkelijkst wanneer je ze niet verwacht!
Succes!!

Homer zei

Volgens de weersvoorspellingen zal je dinsdag voldoende verkoeling hebben tijdens je loopje... Succes!

Anoniem zei

Tot dinsdag!!

Anoniem zei

Ik kom supporteren! Kijk er al naar uit!
Tot morgen!

Anoniem zei

Succes Veerle !!! Hopelijk heb je de wind vanachter !!!!

Anoniem zei

er zal in ieder geval veel zuurstof in de lucht zitten

Anoniem zei

Succes en veel plezier allemaal!

Anoniem zei

Onze thuiswacht komt om 11u00, iets erna kunnen we wel vertrekken.
We nemen de gps mee, want mijn navigatietechnieken zijn onevenaarbaar.
Maak je maar geen zorgen over het tempo, 't zal wel meevallen !

Jogginggirl zei

@spencers : 'k zal aan ulder oprijlaan staan om 11 u verwittigen jullie de butler :) ?

Anoniem zei

dat zal een leuke dag worden niewaar ! doe ze de groeten, en met een beetje meer training zou ik de volgende keer erbij moeten zijn !
way to go !
renate

Anoniem zei

amuseer je dinsdag

RunningRonald zei

heel veel plezier Veerle, groeten aan alle feestboeklopers!

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Joepi nen tolk !! erbij morgen ,blij dat je besliste om te komen ,tot straks :-)

Cremke zei

Leuk dat je er ook bij bent. En ik zou inderdaad niet te wild starten. Want a km 14 maak je een lus onder, over en nog eens onder een brug en daarna zal het normaal een km of 5 wind schuin tegen zijn. Maar à 6 beaufort valt dat best tegen. Dus energie sparen voor laatste stuk.

Anoniem zei

veel plezier morgen Veerle!!

Anoniem zei

Leuk dat je erbij was vandaag Veerle, we hebben ons toch goed geamuseerd he! Proficiat met je mooie tijd! En merci voor de emmertjes achteraf :-)

Anoniem zei

Leuk dat je erbij was vandaag Veerle, we hebben ons toch goed geamuseerd he! Proficiat met je mooie tijd! En merci voor de emmertjes achteraf :-)

Anoniem zei

Leuk! Moet eigenlijk ook wat meer tijd in Facebook steken maar ja, wanneer?